Még több gyakran ismételt kérdés
Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?
Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a ……………… gondoskodik.
Hány órakor érkezik a csomagom?
Sajnos a …………………. általában nem adja meg a várható szállítási időintervallumot, a csomagokat 8:00-18:00 óra között szállítják minden munkanapon. A csomagpont esete kivételes: a ………….. sms-ben értesít a csomagod érkezéséről.
Cég nevére kérném a számlámat!
Nem probléma! Az egyéb vásárlási adatok fülben meg tudod adni az ehhez szükséges információkat.
A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?
Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni, ez nem plusz költség, már tartalmazza a végösszeg. Ezen már rajta van a kedvezmény, illetve a szállítási költség is.
Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?
A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a " Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat.
Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan - tehát minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kell kattintani. Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.
Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?
…………………………………………………………
Bővül majd a választékotok?
Természetesen mindig azon vagyunk, hogy a …………………………..termékekkel várjunk Titeket. A visszajelzéseitekre nyitottak vagyunk és köszönjük, ha megtiszteltek a véleményetekkel. Bátran írjátok meg nekünk a következő e-mail címre: ……………………..
Hogy csomagoltok?
……………………………………………………….
Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?
Természetesen! Olvasd el útmutatóinkat, amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a ………………………….. e-mail címen! :)
Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?
Aggodalomra semmi ok. Keresd fel bátran ……….. e-mailben!
E-mail: ………………………………….