Kérdése van? Hívjon minket! +36303894323

Még több gyakran ismételt kérdés

Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?

 

Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a ……………… gondoskodik.

 

Hány órakor érkezik a csomagom?

 

Sajnos a …………………. általában nem adja meg a várható szállítási időintervallumot, a csomagokat 8:00-18:00 óra között szállítják minden munkanapon. A csomagpont esete kivételes: a ………….. sms-ben értesít a csomagod érkezéséről.

 

Cég nevére kérném a számlámat!

 

Nem probléma! Az egyéb vásárlási adatok fülben meg tudod adni az ehhez szükséges információkat.

 

A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?

 

Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni, ez nem plusz költség, már tartalmazza a végösszeg. Ezen már rajta van a kedvezmény, illetve a szállítási költség is. 

 

Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?

 

A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a " Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat. 

Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan - tehát minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kell kattintani. Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.

 

Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?

 

…………………………………………………………

 

Bővül majd a választékotok?

 

Természetesen mindig azon vagyunk, hogy a …………………………..termékekkel várjunk Titeket. A visszajelzéseitekre nyitottak vagyunk és köszönjük, ha megtiszteltek a véleményetekkel. Bátran írjátok meg nekünk a következő e-mail címre: ……………………..

 

Hogy csomagoltok?

 

……………………………………………………….

 

Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

 

Természetesen! Olvasd el útmutatóinkat, amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a ………………………….. e-mail címen! :)

 

Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

 

Aggodalomra semmi ok. Keresd fel bátran ……….. e-mailben!

E-mail: ………………………………….